понедельник, октября 24

Sasha Glybina, Romain Brau, худі тьолки і хіпстерські чолки

Другий і завершальний день - неділя.
Ні, щоб поспати і повалятися до часу по обіду, я встала, щоб за 20 хв. на 2 бути вже в НСК "Олімпійський". Шла я на лекцію Ромена Бро - якогось дизайнера. А прийшла на лекцію Ромена - класного кучерявого рижуватого чувака, дизайнера, співвласника інтерент-магазину в Антверпені "RA13", байера і просто щирої усміхненої людини. Отримала задоволення від слухання його англійської з французьким акцентом. Мова не була кострубатою і "носовою", як у більшості французів, але такою ж милозвучною. Ех)) Шкода, не сфотографувалася з ним.

Хотілося підкріпитись. Перевдягтись. Та й торчати там не було сенсу весь день. Тож на 7 годину я повернулася на показ Sasha Glybina. Але не з Таньою, а з Василиною. Мені прийшлося ще на траліку покататися, щоб друге запрошення у Тані забрати)
Місця не ах, але ж сидячи і все видно, навіть те, що за кулісами. Та й чоловікові якомусь, що перед нами сидів, нецікаво стало і він пішов)))
По закінченню показу (який почався із запізненням у півгодини) сформувалася думка-враження, яка реалізувалася у 3 словах: "Бомж стайл Антверпена". Не знаю, чому саме так. Може на мій аналіз вплинули асоціації із "Skins" і враження від Ромена (тот, который с Антверпена). Але деяке шмаття я б навіть собі прикупила!


Найкращі на мою думку:







Найепатажніші на мою думку:



Комментариев нет:

Отправить комментарий