воскресенье, ноября 27

Мне уже 20, hot 20.

21 троянда на 20 років
Перед тим, як читати статтю, увімкніть (згадалася інтерпретація сього слова Януковичем: увікніть-увінкніть-увінкміть...і ще +100500 варіантів) цю пісню:
"Мне уже 20"

На жаль, мені її ніхто не увімкнув ні 14 листопада, ні 19, ні через тиждень. Хоча в "44" Аня замовила для мене поздоровлення "Люби меня люби". Було приємно. Тому я залізла танцювати на стіл. Воно ж того варте) Але про це потім.
Відчуваю себе все ще на 19 і не вірю, що мені вже стукнуло 20. Хоча... якби мене спитали, чи чекаю я свого 20-річчя, ну так місяці 4 тому назад, то я би, бризкаючи слюною, казала, що не можу вже дочекатися!

Взагалі починаючи з 14 листопада 00.10 і до 19 мене багато хто привітав, точніше всі, від кого я чекала привітання. Мені навіть сам Селезень зателефонував!

Я помітила за собою таку фішку, що я люблю, щоб все було по-моєму. Да. Подарунки обрала собі сама. Місце для святкування. Плаття для святкування. Ідею щодо спільного святкування. Назву вечірки "Hot 20". Звучить ідеально. Та було не без казусів. За добу прийшлося змінити "Євразію" з караоке на "Євразію VIP-зал". Вова захворів і не зміг прийти. А ребятам не сподобався "44" (особливо Антону і Ніні).
Звучить можливо дивно, але я була така рада подарункам, ніби й не знала, що мені подарують! В принципі, воно так і було, я не знала як запрошені поділили між собою wish-list. До того ж, в кожного з подарунків було по 3 варіації.


































Комментариев нет:

Отправить комментарий