воскресенье, октября 30

Навіщо людям садівники?

Варіант перший: в них катастрофічно мало часу на все і всіх, а щоб приготувати собі їжу чи доглянути за квітами (не кажучи про клумби, альпійські гірки, дерева-сади) мови взагалі не може бути.
Варіант другий: вони ліниві і в них є "лишні" гроші. Садівник, гувернантка, покоївка, сторожовий? А чому б і ні?
Варіант третій. Його нема. Не розумію я таких людей. Це ж просто задоволення працювати над чимось, що ти любиш, про що дбаєш і захоплюватися результатами своєї роботи. Не обов'язково заводити сад-город, нічого я такого не пропагую)

От приїхала я додому і прийшлося прибирати опале жовте та червоне листя. Це ж яка  краса під ногами! Тільки потім було як на картинці "FFFUUUUU", коли я практично закінчила, подув вітер і листя з дерев полетіло донизу, деяке - мені на голову)

Комментариев нет:

Отправить комментарий