воскресенье, ноября 13

Як GF святкували Halloween

GF - це "Green Forest", англомовна школа, курси усіх рівнів, а ще приємні люди і класні організатори. Мені пощастило потрапити на одне з їх дійств-святкувань. І це був Хеллоуін. 
Вхідний квиточок коштував 30 грн. Та за атмосферу я би всі 50 віддала! 

Все почалося з того, що вийшовши з громадського транспорту в костюмі (під верхнім одягом) і практично нафарбованою (окрім золотисто-бронзових губ), я забула як потрапити до місця зустрічі. "Google Maps в помощь"? Та ні, не в цьому випадку. Я повинна була орієнтуватися на готель "Подол Плаза", який я просто не виявила =/
Тож дзвоню я Василині і отримую наступні координати: "Контрактова площа, іди до Самсона, ідеш трохи вперед, по вказівникам, там буде церква, ірландський паб, ще трохи і ти на місці! 5 хв.!" Я дзвонила їй ще разів 5, після чого виявилося: я пройшла СТАТУЮ Самсона, церкву та ірландський паб, а треба було іти у зовсім іншу сторону до ТЦ "САМСОН", потім до церквушки і до ірландського пабу. Це просто якийсь нонсенс! Заблудитися на Контракті вже вдруге! Боря і Женя буває згадують мені перший раз. Чуваки, знайте тепер про другий))
Потрапивши туди, я не думала побачити стільки класних костюмів! Пардон, "модної нечисті"!) 



Для розігріву ми всі пограли в "Explanations", де слово треба було описати за допомогою малюнку. Було весело)




Потім всі хаотично поділилися на команди. Я потрапила в команду "Ghosts".


У всіх команд однаковий шлях: конкурси ТРЬОХ КІМНАТ.
В ПЕРШІЙ був pumpkin-bowling. Я вперше в житті таке грала. А також треба було придумати гасло команди і фірмовий рух))

 

В ДРУГІЙ ми танцювали танець із кліпу Майкла Джексона "Thriller", який проектувався на великий білий екран. Танцюючи третій раз підряд, в темряві, поміж розмальованих "страшних" людей, здавалося, що ти і сам стаєш зомбі! Неймовірно захоплююче!

В ТРЕТІЙ треба розмалювати з команди чиєсь обличчя під зомбі, а іншим зробити якісь "зомбі-помарки" (теж на обличчі). А потім станцювати "зомбі-танець". УххХ!

А от потім...
був флешмоб...
на Контрактовій...
перед пам'ятником Сагайдачному.



АФІГЕТЬ!
Оператор сказав: "Шукайте на YouTube". І хитро посміхнувся.
А продовжили ми веселитися у пабі. Ірландському))))

Та не довго. Громадський транспорт працює до півночі. А потім стає гарбузом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий