суббота, декабря 17

5 символів ванільності сьогоднішнього дня

Так, ванільно - це круто. Звичайно, я не пропагую "ХОДИТИ ВДОМА В УГГІ, СИДІТИ НА ПІДВІКОННИКУ З КРУЖКОЮ ЧАЮ, "КУРИТЬ В ОКТЯБРЬ И ДУМАТЬ О НЕЙ". Цей екземпляр поведінки вже зайнятий нашим сусідом.
Але ванільно - це так мило. Коли накриває ванільністю - це теж мило. Щось мене на все миленьке пробило) Мабуть, дякувати треба домашнім кексам з родзинками. Я ж коли сита - я найдобріша людина у світі!
Отже, що я визнала сьогодні ванільним:
1. Ванільний чай з карамеллю. Без коментарів)
2. Домашні кекси. Таку смакоту не гріх і наніч з'їсти!
3. Василинин плєд з пінгвінчиками. Він такий м'якенький)
4. А ще карманна грілка з совою
5. І різнокольорові лаки. Але не пастельні. І не сірі-чорні-червоні. Тільки веселі і лише смачні кольори

Комментариев нет:

Отправить комментарий