понедельник, января 2

Що ж це відбувається таке?



А ви дивилися вже "Сам удома"? Адже Новий рік - не Новий рік, а Різдво - не Різдво без Кевіна МакКалістера і двох придуркуватих злодіїв на синьому фургоні)
Я його кожного року дивлюся. Батьки наші дивляться "Иронию судьбы", я частково з ними, ну так, хвилин 20. Але "Сам удома" і "Сам удома-2" - для мене святе.
Цього року дивилася на 1+1. І випадково побачила внизу повідомлення каналу. З 26 по 5 проводиться конкурс на найкращу ялинку країни. Вау, думаю. У нас така ялинка, що обов*язково повинна виграти. Або ж хоча б у фінал вийти!
Пофотографували, зареєстрували, голосували і зуськи!
Не добрали 6 голосів до виграшу! 123 голоси затишної різдвяної мрії проти 129 хендмейдових сердечок на карликовій ялинці! В мене просто руки опустилися від несправедливості, як за півтори години Йолка набрала із 42 до 90 з гаком, а потім перевалила за сто. Я знаю, як важко написати і випрохати в людини голос. А щоб 40-50 чоловік за півтори години!
Я знайшла цю дівчину ВК, вона займається хендмейдом. У неї 124 друга, це навіть менше, ніж мої 154. Ну, звичайно, ще є ФБ, який суттєво мені допоміг. В блозі її читає 33. І ще: не вірю я в те, що всі друзі проголосували по максимуму) Навіть моя мама телефонувала колегам і казала, щоб голосували за ялинку) А папі хтось сказав, А це не ялинка із "Кока-Коли"?))))
  
Може це з одного боку неправильно, але ми зареєстрували нашу красуню ще раз. Вже від папи. В правилах, які я перечитала 3 рази, про це не було нічого написано. Кожен має другий шанс. І ми його не профукаємо!
І ще. Я дуже вдячна всім, хто проголосував за ялиночку з моїх друзів.
Але і другого разу не вийшло виграти. Вже 160 проти 181!
Хоча, можливо це і добре, що у фінал ми не потрапили) А то би цілу ніч не спали, а голоси додавали.
Для мене достатньо того, що я знаю, моя ялинка - справді найкраща))
Я настільки люблю вбирати свій будинок, свою оселю до різдвяних свят, що це вже частина святкового настрою. Це вже традиція. Я просто не можу пропустити Різдво (24 грудня)!









Комментариев нет:

Отправить комментарий