суббота, февраля 11

Мистецтво мого слова. Art of my word.


Сьогодні була досить насичена перша частина дня. Василина у Львові, тому я записалася на Speaking Club в одну із київських мовних шкіл. Це "Эпоха Интернационального Образования". Навчання, як таке, там досить дороге: курс німецької 4 місяці близько 6 штук. А от на вихідних у них мовні клуби. В лютому їм виповнилося 10 років, тому вони підготували "подарунки" - безкоштовні заняття в клубах на тій чи іншій мові.
Насамперед, мене зацікавив арт-клас "Открываем себя. Рисуем пальцами" з 11 до 12. Потім за розкладом йшов мовний клуб англійською мовою на тему "Myths and stereotypes: Revealing the Thruth з Анною Скрипкою протягом 2 годин. В 14.00 починався німецький мовний клуб з темою Typisch männlich, typisch weiblich; викладачем була Наталія Солонинка.
На арт-класі ми всі дружно повезяли пальцями й кісточками. Давненько я не малювала... тому була готова викинути все своє намальоване. Так і зробила, залишила тільки малюнок з тюльпаном у фіолетово-жовтих тонах. Він у мене висить на стіні і служить місцем для записів.

Англійська сподобалась, але через затягнуте знайомство з кожним учасником клубу і різницю в рівнях знань, заняття швидко закінчилося. Ми навіть статтю не встигли дочитати. Зате після цього уроку я прийшла додому і сіла дивитися фільм з Уіллом Смітом "Метод Хітча", початок якого ми розбирали на клубі.
Але я залишилася і на німецьку! Людей було мало, всього 4. А викладачка дуже смішна, маю на увазі, що весь час зніяковіло сміялася і посміхалася. На німецькій рівень знань у мене був найнижчий, розуміла я 70-80% сказаного. Але я говорила! І це прогрес! Тому в цілому, було непогано)
До речі, нас ще й фотографували, але фото будуть пізніше.


Комментариев нет:

Отправить комментарий