четверг, февраля 9

Коли душевно

Люблю зустрічатися з друзями, яких давно не бачила. Особливо, коли є, що розповісти)
В суботу зустрічалася з Ленкою. Місце для посиденьок обрали в Львівській Майстерні Шоколаду.
Я, як любитель і частий відвідувач, замовила шоколадний чай, мій улюблений. Він схожий на какао з чаєм і свіжою м'ятою, дуже ніжний смак) І Ленці теж порадила його взяти.


Запаслися цукерками і почали бесіду. Вона нещодавно побувала у Франції, Польщі, Чехії і Німеччині, тому було приємно й собі пригадати деякі моменти і нового дізнатися. Про такі речі я слухати мастак. Вона мені привезла пляшечку вина, да-да) Це так круто)) А ще брелочок)
Поки ми сиділи-жували-говорили, в зал при вході кав'ярні висипало з десяток діточок. Того дня там був "майстер-клас по шоколаду" для дітей. Я вже думала, може й собі туди записатися?

Комментариев нет:

Отправить комментарий