пятница, марта 2

Chinese food

Не думала, що сьогоднішній "нервовий четвер" із зрізами для акредитації спеціальності закінчиться хорошим настроєм і ситим шлунком) Так от, сьогодні мені пощастило скуштувати справжньої китайської кухні, страви якої готують таки саме китайці (подруга подруги заглядала на кухню)! Вони відкрили свій міні-ресторан на території НАУ. До сьогоднішнього дня мені про це не було нічого відомо і я рада, що знайшла для себе щось новеньке. Будучи в Нью-Йорку, я спробувала в'єтнамську кухню, а от до китайської справа не дійшла...
Хлопці молодці, все смачно і порції великі, та й не дорого. Зручно, що можна взяти з собою. Ажіотаж на цю кухню є, бо коли ми прийшли, нас спитали, чи резервували ми столик. Та через 5 хвилин ми троє вже сиділи і гортали меню. Назви страв були написані китайськими ієрогліфами і російською, а також з описом, щоб людина розуміла, що то за чудо курка Ма-ла, ну і все інше. А ієрогліфів, точніше плакатів з ієрогліфами на стінах повно)
От що мене здивувало, так це не 300-600 г порції, ні, а вибір напоїв! Вам півлітровий чайник чаю чи літрову пляшку коли? А може все-таки дволітрову?)) А ще я не думала, що їхні пиріжки на пару ідентичні до кнедлів, які готують в мене вдома. І в Чехії. Можливо ще десь, але така інформація до мене не доходила)
Замовили ми рис і ці пиріжки як гарнір, курку з морквою і цибулею в гострому соусі з китайською приправою, тофу з арахісом, свіжим огірком, морквою у кисло-солодкому соусі і півлітровий чайник зеленого (китайського) чаю.
В кінці кінців, "жирные и красивые", ми троє виклали по 50 грн. і потопали додому.

Комментариев нет:

Отправить комментарий