пятница, марта 23

Dog days are over. I promise. Continue

Подія #3
Культурна програма по закінченню пар.
Так, занять в мене вже нема, здала я все як завжди вчасно, залишилися якісь там державний іспит, переддипломна практика та диплом бакалавра. Ага! Ще 3 квітня конференції. Цього року я плідно попрацювала і видала статтю з англійської та з промислового маркетингу у внутрішньо університетський збірник і одну статтю по маркетинговим дослідженням дала на перевірку перед публікацією в міжнародний збірник. Взагалі-то, я люблю виступати перед публікою. Та це не так часто буває. Уже і дикція не та, і темп мови збивається. Треба б записатися на ораторські курси... Та зараз не про це)
Чим я займаюся ці 2 тижні вільного часу?
28 березня іду в Театр російської драми на "Странную историю доктора Джекила и мистера Хайда". Там грають Домогаров, Гусєва, Клімова. Гра має бути захоплюючою. А саму тематику вистави я ще з дитинства, з мультику люблю.

Квитки я завжди купую заздалегідь, в театр брала за місяць. От і цього разу на 22 квітня я вже замовила квиток в "Sullivan Room". Приїжджають Shannon Leto і Antoine Becks. Минулого року в кінці жовтня вони виступали в "Crystal Hall". Але мені тоді було не до концерту. До речі про Crystal. Я нарешті взяла квиток на Crystall Castles! Вони все-таки приїдуть в Україну! Їх концерт відбудеться 19 вересня!

Крім концертів я зайнялася посткроссингом і тепер бігаю по всьому Києву, шукаючи цікаві листівки) Мені прислали поки-що всього одну, але дуже милу)
Коли на дворі не дуже вітряно, виходжу в сквер читати "Шерлока Холмса". Після серіалу "Шерлок" не думала, що зможу чимось перебити свій новий афродезіак - Benedict Cumberbatch в ролі Sherlock Holmes! Але знайшовся сильніший. Jared Leto. Тепер я по півдня втикаю на ютубі відео з ним або переглядаю фото на різних сайтах. Ще за цей тиждень я дуже полюбила Джилленхола. Це як колись було з Кілліаном Мьорфі. Вони неймовірні актори і дуже гарні (я думаю, варто повторити, що в кожного свої смаки).
Jared Leto
Jake Gyllenhaal
Цілими днями слухаю "30 Seconds to Mars" і "Panic! at the Disco" і просто балдію)) Пісні вже до дір переслухала, ехь... але більше нікого не хочеться слухати.

Детальніше напишу про них трохи пізніше)

P.s. Почалися Kiev Fashion Days, на днях будуть нові пости-пости)

Комментариев нет:

Отправить комментарий