среда, марта 28

Тепер в моді - впевненість та амбіційність! Тепер MBKFD (about Odyn Vovk, David Downton)

Так от, лекція Девіда Даунтона повинна була початись о 15:30, а почалася із запізненням в 40 хв. Після цього всі лекції зсунулися по графіку на годину. 

Наступна лекція, яку я хотіла відвідати, була лекція Лори Фузо на 19:30, на яку я спеціально прийшла, щоб послухати про Fashion PR, але потрапила на лекцію Еммануеля Д'анджело, бекстейдж-фотографа. Це було не те, що я хотіла, але було ок посидіти і послухати, а от чекати наступну лекцію в мене вже не було бажання. В суботу, 24, я пішла тільки на одну єдину лекцію, де Odyn Vovk та Крістіна Вагі розповідали розкрутку бренду з нуля. Було дивно, коли Крістіна заявила на англійській "Запитуйте, що вас цікавить. Задавайте питання. Нумо!". Це ж не прес-конференція і публіка не зовсім була готова до такого. Тому вона погодилася поговорити трохи, а потім пішли-поїхали питання. Було декілька дійсно цінних та цікавих, всі інші - це невлучні повторення або деградація логіки. Як можна було запитати в дизайнера, чи в курсі він, що  Odyn Vovk означає на українській "один вовк"?! Як?!! Чи Остін з дуру вирішив назвати свій бренд чим попало? Ех, дилетанти, хоч би на сайт офіційний зайшли.
Остін дуже класний, амбіційний, але скромний. Трохи детальніше про нього на його сайті, в цьому коротенькому інтерв'ю та  статті.
До речі, цитата із вказаної вище статті: "Odyn Vovk – это интеллектуальная одежда со сложным кроем и необычной фактурой. Odyn Vovk очень любит работать с кожей. Его кожаные куртки и пальто из плотной ткани с не обработанными краями похожи на средневековые одежды, к которым бы подошли рыцарские доспехи. Каждый наряд, начиная с футболки, заканчивая верхней одеждой, скроен очень сложно. В коллекциях преобладают мрачные графитово-черные оттенки". Було смішно почути від якоїсь фіфи питання, чи не хоче він зробити свої колекції більш яскравами. З якого переляку? Це його стиль, образи, і рожевий ти навряд чи колись побачиш в його колекціях. Мені сподобались деякі питання, типу які 3 помилки ви можете назвати, які б вже не зробили, якщо повернулися б у минуле; чи потрібно, щоб стати відомим дизайнером, спеціальна освіта; як ви починали, скільки коштували колекції, в який період вони стали прибутковими; яка країна буде наступною, де б ви хотіли продавати свій одяг, крім тих, що вже є і багато іншого.
Показ його колекції на KFD можна подивитися тут: Fashion Channel / MBKFD: Показ Odyn Vovk.
Остін Щербаненко мені почав імпонувати ще коли я передивлялася список лекцій і показів. А після того, як побувала на його лекції і зробила відкриття, що його одяг полюбляє Джаред Лето і Томо Мілішевіч із 30 Seconds To Mars, в мене взагалі подих перехопило! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий