вторник, января 31

Холодно? Холодно в Норвегії!

До чого тут Норвегія? А ось до чого.

Писала я, писала, що нікуди не піду в двадцятиградусний мороз, навіть за молоком для какао не вийду... і вийшла, щоб піти на норвезький фільм "Мисливці за головами". Пішла в "Київську Русь". Малий зал був заповнений, чого я не люблю. Люблю купу народу в перші дні прем'єри, а післяпрем'єрні дні люблю пусті зали. Щоб ніхто не заважав жуванням поп-корну і сухариків, не коментував дії акторів кожні дві хвилини, не сидів тупо дивлячись на екран, а якось мислив, прикидав, що може ж статися далі...

Та це все стає неважливим з хорошим фільмом. Що ж, фільм мені сподобався. Я просто заздалегідь знаю, що мені сподобається, щоб потім від перегляду отримувати задоволення)
Фільм віднесли до жанру трилер, кримінал, бойовик. Я сиділа і дивилася ці повороти-перевороти сюжету із замиранням подиху. На перший погляд, сценарій простий, мов коліно, та в нього є родзинка!)) А ще мене порадувало, що мій дедуктивний метод працює навіть в кіно. Не так, як у Шерлока, але непогано) Нікого з актерів-продюсерів-режисерів я не знаю. Якось не цікавилася норвезьким кінематографом)) Та актори зіграли класно, особливо Аксель Хенни. Він молодець. Сам фільм іде 100 хв. Тож...
Раджу подивитися!
... з кінотеатру всеодно прийшлося вийти на мороз. Та я все продумала. Цього разу я була в пуховику. Люблю його за те, що він мені нагадує пухову ковдру, яка на англійській звучить як дувей)

Так, кожен гріється, як може. А от в п'ятницю ми грілися в "Шоколадниці"



Комментариев нет:

Отправить комментарий