среда, марта 28

Тепер в моді - впевненість та амбіційність! Тепер MBKFD

Відтепер Mercedes Benz Kiev Fashion Days - двічі на рік!
Відразу після Ukrainian Fashion Week.
Чотири дні моди та свіжих дизайнерських рішень. 
Made in Ukraine.
І не тільки.
Так, MBKFD проходили з 22 по 25 березня,  як і минулого року  в НСК "Олімпійський". Та не все залишилося без змін. Лекційну залу перенесли з президентської ложі в праве крило (якщо так можна сказати). Прийшовши в п'ятницю, 23 на першу лекцію містера Даунтона, всередині НСК мало що було готове: інсталяції тільки розставляли, вказівників не було, а великий подіум був закритий 8-10 метровими чорними шторами. "Це що, нічого не буде видно?". Так і сталося, як гадалося. Подивитися показ на головному подіумі змогли тільки запрошені, преса і амбіційні люди, які скористалися щілинами між шторами. Був такий натовп, що я просто пожаліла своє взуття і вирішила не пробиватися у цій тісняві. Навіть не будучи безпосередньо залученою чи сильно наближеною до модної індустрії, хотілося почерпнути "прекрасного" так, для саморозвитку.

Взагалі, сам факт, що організатори закрили подіум "балахоном" мене таки засмутив. Як сказала одна моя подруга "Це ж KFD. Вони мають орієнтуватися на починаючих дизайнерів, людей, зацікавлених у тому, щоб прийти і подивитися, а не закривати все шторами". Дійсно, з другого поверху було класно спостерігати за показами минулого року. А тепер "закритість та ексклюзивність".
Але не буду про проблемні моменти, буду про приємні)
Реєструватися цього року потрібно було обов'язково в D-A-S-H Store, щоб отримати карточку-запрошення на одну персону 
(іменну карточку "Якитория"), яка до того ж давала знижки на меню: безстрокові 50% на Fashion-меню та 15% на барне меню ресторану, а також 50% на все меню ресторанів "Якитория" під час MBKFD. Скажу чесно, знижкою не скористалася. Я люблю японську кухню "Мураками"))
Як і минулого року, наявність запрошення перевіряли протягом перших декількох годин. Перед входом на лекцію Даунтона шукали прізвища у базі даних чи ви зареєстрований учасник. А вже потім - заходьте, кому не лінь! Я в якомусь блозі прочитала, що можна було навіть так пройти, просто сказавши своє П.І.П. та номер телефону.
Крім показів на великому та малому подіумах були також неймовірні-чудові-цікаві лекції та інсталяції.





А от вечірки мене не цікавили, так як мені треба було готуватися  до держ іспиту. 
Лекції проводилися суто на англійській мові. Питання задавалися на англійській, а якщо хтось не знав, то питання переводили. Було приємно почути англійську з різними акцентами, після цього з'являлася ностальгія, в першу чергу, за Лондоном і Нью-Йорком, та й іншими відвіданими місцями і людьми, яких я там зустріла...
... але британський акцент - це для мене все! Містер Даунтон саме розмовляв з британським акцентом) Взагалі про нього я зроблю окремий пост, так як іду в понеділок на виставку його робіт в Mironova Gallery. А ще я попросила в нього автограф, який тепер висить в мене над робочим столом і не дає мені забувати, що я вмію і люблю малювати. І він дійсно мене надихає. Я починаю перемальовувати олівцем, і перше, що я намалювала за цей довгий час - Бенедикт Камбербетч в ролі Шерлока)


Комментариев нет:

Отправить комментарий